marți, 26 aprilie 2016

O mască ce oferă părului mai mult volum


Dragele mele, vă spuneam într-un articol trecut că uleiul de argan este foarte bun pentru îngrijirea părului şi că merită să îl testaţi. Uleiul de argan nu numai că hidratează părul şi ajută la creșterea lui, dar hidratează scalpul uscat, întărește, regenerează și repară părul uscat, îl face mai ușor de pieptănat și coafat şi îi redă strălucirea.

Ei bine, acum am un alt motiv pentru care să îl folosesc mai des: în combinaţie cu iaurt natural, uleiul de argan oferă părului volum. Această mască de păr merită să fie aplicată înaintea unui eveniment mai important, la care părul trebuie să arate impecabil. O bloggeriţă al cărei blog îl urmăresc a postat acest articol în care prezintă modul în care foloseşte această mască şi mi-a plăcut rezultatul la ea. Vreau să văd ce poate face această combinaţie din părul meu întins des cu placa.

Modul de preparare şi aplicare este următorul: „Este o reţetă foarte simplă şi eficientă, pe care am inclus-o de mult timp în ritualul meu de frumusete. Modul de preparare e simplu: pui în bol 2-3 linguri de iaurt, să fie natural. Apoi cu grija strecori 2-3 picaturi de ulei de argan. Amestecă bine compoziția. Aplică masca pe părul umed si las-o să acționeze 15 minute.”


A venit rândul meu să încerc uleiul de argan. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu