miercuri, 13 ianuarie 2016

Greta Garbo – un style icon al anilor ’30

Greta Garbo a fost unul dintre cele mai mari staruri de la Hollywood. Actrița de origine suedeză a impus un stil vestimentar unic, o coafură foarte modernă pentru acele vremuri și o imagine hotărâtă și ambițioasă. Deși s-a retras de pe marele ecran la doar 36 de ani, a rămas și va rămâne o influență deosebită în materie de modă mult timp. Mereu i-am admirat părul în pozele peste care am dat și m-am întrebat cum reușea să îl coafeze în acel mod.

Am dat peste un articol interesant ce prezintă evoluția coafurilor de-a lungul timpului și am aflat multe lucruri interesante despre fiecare deceniu în parte. În anii ’30, femeile purtau părul puțin mai sus de umeri, cu cărarea trasată pe mijloc, iar buclele aveau aspectul unor  valuri. Acest stil era unul rafinat care evidenția liniile feței și făcea gâtul să pară suplu și grațios. Greta Garbo era admirată pentru aceste onduleuri care se numesc Marcel, după numele celui care le-a inventat. La modă în acea perioadă erau și pălăriile care puneau în valoare onduleurile, bigudiurile și plasele pentru păr.


 Mi-ar fi plăcut să trăiesc în acea perioadă pentru acest tip de coafură! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu