miercuri, 18 noiembrie 2015

Părul lipsit de volum poate fi trezit la viață cu uleiul de argan

În reclamele pentru șampon, protagonistele sunt  de fiecare dată femei cu un păr superb, plin de volum, strălucire și catifelare. Pentru că părul meu nu prea are volum, mi-am spus că trebuie să le încerc și eu pentru a avea un look de revistă. Dar pentru că în practică nu se întâmplă de fiecare dată așa cum ni se arată la TV, eu una am început să folosesc măști de păr naturale, în locul produselor din comerț care doar promit volum. Și am devenit dependentă de o mască cu ulei de argan și iaurt care îi oferă părului un volum suplimentar.

Îmi prepar o dată pe săptămână o mască de păr din jumătate de cană de iaurt și câteva picături de ulei de argan, o aplic pe părul umed și o las să acționeze 15 minute. După ce s-a scurs timpul, clătesc masca de pe păr, îl șamponez și îl clătesc din nou.

Uleiul deargan poate fi folosit și pentru părul uscat, deteriorat și ars în urma vopsirii frecvente, astfel că el nu trebuie să lipsească din trusa ta de îngrijire a părului. Alege de aici masca de păr sau tratamentul care ți se potrivește cel mai bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu